14 Şubat 2012 Salı





Bu aralar okuma listem böyle..Benim bişeyler yapmam için illa planlamam gerekiyor. Öyle hastalıklıyım işte renkli renkli kokoş kokoş yazıp dolabıma asıp okuyup karalamam gerekiyor.Hala kalem kağıt kullanan insanlardanım çok şükür.Not defterlerine de bayılıyorum.Ünlü yazarların  şairlerin yaratım aşamaları odaya girip saatlerce günlerce ders çalışır gibi çalışmakla,ilham perisini otobüs bekler gibi beklemekle geçmiyor.Yazılanlar yaratılanlar hayattan koparak değil bizzat hayatın kendisi olarak ortaya çıkıyor.Ha illa da eline kalemi defteri alıp sokakları arşınlasın yazsın demiyorum her önüne gelen yazarda olamaz ona kalırsa ama küçük küçük notlar almak o anı kaydetmek benim çok hoşlandığım bir şey.Bir seminer olsa da not almaya gitsem bile diyorum.Kitaplarımdan da aldığım notlar hep daha sonra okuduğumda mutluluk veriyor.Yeni notlar almak dileğiyle...

                                    

4 yorum: