12 Eylül 2013 Perşembe

VISIONS OF MEXICAN ART CERMODERN ANKARA


Bu cermodern iyi ki var Ankara'da.Ara sıra gidip insanlardan ve maddi manevi tüm değerlerinden çok şeyler öğreniyoruz.Eserlere tanık olmak ve araçlarıyla sanatçı arasındaki duygulara ortak olmak beni en mutlu eden şey.Çünkü sanat, kültür, insanın doğal ve toplumsal çevresine egemenliğinin ölçüsünü gösteren araçtır.Doyuyorum...Seviyorum...



Pembe Not : Resimler orijinal olduğu için dokunmak yasaktı ama ben bi haylazlık yapıp elimi fırça darbelerinde gezdirdim...Hissetmek çok ilginç geliyor.

benjamin dominguez tarihsel dolap tuval üzeri yağlı boya










 Visions of Mexican Art-Gelenekten Modernizme sergisi, Meksika Sanatı hakkında
bütüncül bir kapsam sunmayı hedeflememektedir. Ancak, Türkiye’de ilk kez
sergilenen Meksika ve Latin Amerika’da sanat eğilimleri ve akımları hakkında geniş
bir bilgi içermektedir. 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder