20 Ekim 2013 Pazar

TUĞBA TOP 9 PLAYLIST



Bu aralar kafayı taktığım sürekli açıp dinlediğim her zaman gönlümün bir köşesinde olan şarkılarla eğlenceli, yer yer duygusal bir playlist yaptım.Sıralama değişmez değildir esnetilebilir.

                  Geri sayım başlasın... :D

9 numarada lise sıralarında depresyonik sancılarımızın karşılığı yalan 
                          8 numarada sevgilime yarım yamalak mırıldanıp bulmasını istediğim çocukken nakaratını egarabin diye söylediğim muhteşem şarkıııı hala nasıl buldu sevgilim aklım almıyor :D
                               7 de ise vazgeçilmezim Queenim....  
                       6 numarada farklı bir sound farklı bir büyü modern dansa gönül vermiş biri olarak bir gösteride kullanılan hemen eve gelip araştırdığım şarkı

5 numara anlatılmaz yaşanır nerden buldum bilmiorum yalnızca bu şarkılarını biliyorum.İktisat mezunuyum muhtemelen sermaye araştırması yaparken buldum :D

4 numara zaten tıklanma rekoru kırdı fakat ben klibin sonundaki müziğe aşık oldum tabiiii danslı figürlü olunca çarpılıyorum böyle hemen.


Son 3 e geldik :))


3 numara bu güne kadar nasıl rastlamadım deyip başımı taşlara vurduğum efsane grubun aslında bir yerlerden aşina olduğumuz şarkısı dream on

2 numara hem sözünü hem müziğini esirgemeyen nile olan sevdam hem de klibin modern dans konsepti

geldik tuğba top nine nın 1 numarasına bayılıyorum bayılıyor hem çok eğlenceli hem harika sözleri :)))))))


ESENLİKLE KALIN 
tuğba muck






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder